środa, 25 września 2013

Biszkopty z serem mascarpone.

   Jest już połowa tygodnia, a nie mam żadnego ciasta do kawy...
Dziś, kiedy zadzwoniła sąsiadka, że za 30 minut wpadnie na kawę, to wpadłam w popłoch co jej podam do kawy?
Zajrzałam do lodówki i zauważyłam że mam serek mascarpone, słodką śmietankę, truskawki...
Sprawdziłam co mam jeszcze w szafie i zauważyłam podłużne biszkopty i wtedy wpadłam na pomysł, żeby zrobić je wraz bitą śmietaną serem mascarpone i truskawkami...







Biszkopty z serem mascarpone

Podłużne biszkopty. 250 g sera mascarpone.200 g słodkiej śmietanki, 2 łyżki cukru trochę truskawek.

Kremówkę ubić na sztywno, a pod koniec ubijania dodać cukier. Na koniec dodać ser mascarpone i delikatnie wymieszać. Włożyć na parę minut do lodówki, a w tym czasie wypłukać i oczyścić truskawki. Smarować podłużne biszkopty i układać truskawki.

Smacznego :)





3 komentarze:

  1. mascarpone mogę zajadać w każdej odsłonie. Z truskawkami pysznie, Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a efektowne:)) a w dodatku smaczne!:)

    OdpowiedzUsuń