niedziela, 14 września 2014

Przyprawa "Gyros"

  Jak mieszkałam w Polsce bardzo lubiłam używać tą przyprawę do mięs. Tutaj mogę oczywiście kupić ją w polskim sklepie ale niestety jest dwa razy droższa niż jakbym normalnie ją kupiła w Polsce więc pomyślałam sobie, że mogę sama w domu zrobić. Poszukałam na Internecie przepisu który mnie zaciekawi i zrobiłam sama. Być może nie dokładnego smaku jak ten kupny ale wielkim plusem jest fakt że nie ma w nich konserwantów.



"Przyprawa Gyros"
 
4 łyżeczki mielonej papryki,
3 łyżeczki granulowanego czosnku,
2 łyżeczki mielonej kolendry,
1/4 łyżeczki suszonego chili,
2 łyżeczki kozieradki,
1 łyżeczka rozmarynu,
2 łyżeczki świeżo zmielonego czarnego pieprzu,
3,5 łyżeczki curry,
2 łyżeczki suszonej cebuli.
 
Wszystkie składniki wymieszać razem i przesypać do małego słoiczka.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz