wtorek, 2 września 2014

Pizza Ultimate

  Czasem jak nie mam za dużo czasu, żeby gotować to kupujemy pizzę na wynos. I pewnego dnia kiedy przeglądałam menu
 w lokalnej pizzerii to wpadłam  na " genialny" pomysł, żeby spróbować w domu zrobić samej taką pizzę.
Wziełam ulotkę na której są podane składniki i zrobiłam w domu sama. Efekt?  Pycha!
Ciasto zrobiłam to co zawsze, gdyż mężowi tylko to ciasto na pizzę smakuje.
Dziś podam przepis na Pizza Ultimate. 
Ilość składników, każdy może dostosować do swych upodobań.


 Pizza Ultimate
 
na 2 duże porcje
Przepis na ciasto znajdziesz  tutaj
Farsz:
100 g szynki w plastrach
100 g salami w plastrach,
100 g mini krewetek,
1/2 czerwonej papryki chili,
1 mała puszka anansów pokrojonych w kostkę,
3-4 pieczarki obrane i pokrojone w plastry,
 ok  150 g ser mozzarella do posypania na wierzh
sól, pieprz do smaku


Ciasto rozwałkować na 2 blaszki, wierzch lekko oprószyć mąką.
 Na spód poukładać szynkę, salami, osączony z soku ananas,
papryczkę pokrojoną w cieńkie plasterki,mini krewetki.
Posypać na wierzch serem mozzarella, na  koniec ułożyć pieczarki.
Przyprawić do smaku solą oraz pieprzem.
 Wstawić do piekarnika nagrzanego do temperatury ok 180 stopni.
Piec ok 15-20 minut  Podawać natychmiast ,




 

1 komentarz: