niedziela, 6 kwietnia 2014

Czekoladki z jagodami Goji

 
   Tydzień temu mój mąż oglądał program Living room
 i zobaczył przepis na czekoladki z jagodami Goji
Prezenter zapewniał, że składniki na te czekoladki są zdrowe i pożywne.
 Owszem są zdrowe jak się okazało bardzo drogie, więc w tą niedzielę zrobiłam najdroższe czekoladki w moim życiu.
Sam olej kokosowy kosztował ponad $ 10 za 300 ml, a jagody Gojii ponad $6 za 150 gram.
  Mimo to kupiłam oba te składniki i zrobiłam te czekoladki...
Nie zużyłam całego oleju lecz zrobiłam z połowy porcji, później doszłam do wniosku, że podobne można zrobić znacznie tańszym kosztem, ale podam wam oryginalny przepis..

 

Czekoladki z jagodami Gojii
 
150ml płynnego oleju kokosowego,
150 g kakao
łyżka miodu.
owoce gojii
wiórki kokosowe.
 
 
Olej kokosowy i kakao oraz miód razem wymieszać na niskich obrotach w blenderze.
Owoce goji i wiórka kokosowe wyłożyć do foremki.
 Zalać masą kokosowo- kakaową
wymieszać końcówką łyżki i włożyć do lodówki na 2 godziny.
 W tańszej wersji można rozpuścić gorzką czekoladę i dalej postępować wg przepisu..
 


1 komentarz:

  1. Ciekawa przekąska. Jeśli chodzi o jagody goji, innym fajnym pomysłem są ciastka w rodzaju piegusków, w których jagody goji są zanurzone.

    OdpowiedzUsuń