niedziela, 14 czerwca 2015

Zapiekanka z pieczarkami

  Każdy kto się wychował w Polsce wie jak wyśmienicie smakują zapiekanki z pieczarkami lecz tutaj to jednak jest coś nowego...
Kiedyś mój maż zapytał się mnie czy w Polsce mamy fast food, od powiedziałam że owszem są takie jak Mc Donald's i KFC ale też są takie małe budki gdzie można kupić pyszne zapiekanki z pieczarkami.  Mój Aussie niestety nie wiedział jak smakują te zapiekanki więc któregoś dnia zrobiłam mu na kolację. Od tamtej pory zaczęłam robić je w domu od czasu do czasu na szybką przekąskę.. 
 
 

Zapiekanka z pieczarkami 
 
1 bagietka
1 cebula,
ok 150g  ser żółty
ok 250 g pieczarek.
1 łyżka oleju
sól i pieprz do smaku
 
 Pieczarki i cebulę obrać i pokroić w kostkę.
Na patelni rozgrzać olej oraz dodać cebulę.
 Smażyć na szklany kolor.
 Następnie dodać pieczarki i smażyć do czasu
 kiedy wyparuje sok z grzybów.
Doprawić solą i pieprzem do smaku
Bagietkę rozkroić wzdłuż, odciąć końce.
 Posmarować cieniutko masłem lub margaryną.
Ułożyć starty ser żółty a następnie grzyby z cebulą.
Wstawić do  nagrzanego piekarnika do temp 180 stopni  
i piec do czasu kiedy ser zarumieni.
 Podawać natychmiast z keczupem lub sosem czosnkowym.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz