piątek, 28 lutego 2014

Świderki z tuńczykiem.

    Ostatnio mam mało czasu, żebym mogła przygotować obiad  tym razem skorzystałam z przepisu,  który znalazłam w gazetce tutejszego marketu.
 Market Cooles  jest  tu znanym sklepem tak jak w Polsce Biedronka czy Kaufland.
 Jadąc do domu przeglądałam  właśnie gazetkę z Cooles
z przepisami i znalazłam Świderki z tuńczykiem.




Świderki z tuńczykiem.
 
1 czerwona papryka,
350 g makaronu świderki,
1 średnia cebula,
2 ząbki czosnku,
garść pomidorków koktajlowych,
2x po 185 g tuńczyka w sosie własnym.
 garść mrożonego młodego groszku,
łyżka pesto z słoiczka,
3-4 łyżki startego sera żółtego lub parmezanu,
sól i pieprz do smaku
 
Cebulę obrać oraz posiekać na drobniutką kostkę,
podsmażyć aż będzie szklista,
dodać zgnieciony czosnek,młody groszek, 
 pokrojoną w paseczki paprykę wrzucić do patelni,
 lekko poddusić, aż cały sok wyparuje.
W między czasie ugotować makaron świderki oraz odcedzić
( Nie polewać zimną wodą)
W dużej misce wymieszać warzywa oraz makaron.
Tuńczyka odcedzić z oleju, lekko rozdrobnić widelcem,
 dodać do misy z makaronem i warzywami.
Wszystko wymieszać, dodać ser żółty oraz sól, pieprz do smaku oraz łyżkę pesto.
Podawać natychmiast.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz