czwartek, 5 czerwca 2014

Łazanki


   Nie dawno robiłam pierogi i zostało mi trochę ciasta więc postanowiłam że na drugi dzień zrobię łazanki. Jak pomyślałam
i tak zrobiłam więc dziś podaję przepis na:
 
 
Łazanki
 
1/4 główki kapusty
1/2 cebuli,
ok 400 g makaronu typu łazanki,
100 g boczku,
ok 2-3 łyżki oleju
Vegeta, pieprz,
kminek, ziele angielskie,
liść laurowy
 
 
 
 
Kapustę zeszatkować, cebulę i boczek pokroić w kostkę.
W dużym rondlu rozgrzać olej i dać boczek oraz cebulę.
Kiedy się cebula zeszkli i boczek nieco sie przysmaży
dodać kapustę nieco podlać wodą oraz dusić aż kapusta zmięknie,
dać ziele angielskie i liść laurowy
W między czasie ugotować makaron, odcedzić
oraz dać do miękkiej kapusty.
Doprawić do smaku vegetą, pieprzem
oraz kminkiem
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz