sobota, 2 stycznia 2016

Domowe lody cytrynowe z truskawkami


Nie należę do osób które lubią się chwalić ale teraz mogę robić domowe lody. Zawdzięczam to swemu mężowi ponieważ na moje ostatnie urodziny dostałam maszynkę do robienia lodów. Bardzo się ucieszyłam z tego prezentu i całkiem nie dawno zrobiłam lody cytrynowe a później dodałam jedynie kawałki truskawek.. i były pyszne!! 

Lody cytrynowe z truskawkami.

100 g lemon curd
300ml słodkiej śmietanki,
łyżeczka skórki startej z cytryny,
ew. 3-4 łyżki likieru jajecznego,
1 czubata łyżka cukru pudru.


Śmietanę wlać do misy w maszynce do lodów. Włączyć ubijanie.
Dodać cukier puder,  lemon curd, skórkę z startej cytryny, likier jajeczny.
Ubijać w maszynce około 30 minut. Przełożyć do pojemnika na lody.
Zamrażać około 4 godzin w zamrażarce.
Podawać z kawałkami truskawek.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz