piątek, 25 września 2015

Mix sałat z sosem jogurtowym

U mnie już wiosna w pełni!   Słonko świeci, zielono dookoła aż chce się żyć!
Nie dawno miałam u siebie  nie oficjalną kolację na którą zaprosiliśmy wujostwo męża ale niestety
nie miałam za wiele czasu żeby coś specjalnego przygotować więc  robiłam wszystko to co wymaga
niewiele czasu między innymi zrobiłam mix sałat z sosem jogurtowym. Szybko, smacznie i zdrowo..
Prawie wszystkie składniki do sałatki wzięłam  z mego ogródka..

Mix sałat z sosem jogurtowym.

4 ugotowane na twardo jajka,
pęczek rzodkiewek,
około 20-30 g mix sałat
1 ugotowana marchewka
Sałatę opłukać oraz osączyć porwać na mniejsze kawałki
Jajka obrać i pokroić w ćwiartki.
Rzodkiewkę opłukać i pokroić w plasterki.
Marchewkę pokroić w plasterki.
Wszystkie składniki wymieszać w naczyniu.

sos:
20 ml naturalny jogurt
20 ml słodkiej śmietany,
pół pęczka posiekanego koperku
sól pieprz,
ząbek czosnku
Jogurt wymieszać z śmietaną dodać posiekane zioła
oraz zgnieciony ząbek czosnku.
Przyprawić solą i pieprzem do smaku
Schłodzić w lodówce.

 Sałątę i sos podawać w osobnych naczyniach


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz